رایگان!
توضیحات محصول
کتاب مجموعه دستورات و نکات خلاصه نویسی DeepLearning به نوشته Andrew NG مدرس معروف سایت کورسرا در 28 صفحه تهیه شده و تمامی نکات لازم به جهت آموختن و یادآوری مسائل Deep Learning طراحی شده است
در این کتاب تمامی نکات لازم اعم از پردازش و موضوعات مرتبط با هوش مصنوعی آورده شده است
پیشنهاد میکنیم جهت آموختن هوش مصنوعی آموزش هوش مصنوعی کورسرا دوبله فارسی را مشاهده نمایید.
مجموعه مطالب خلاصه شده به صورت زیر می باشد :
Logistic Regression
Neural NETS
Deep Neural NETS
Regularization
Optimazing
Structing
Errors
MisMatchs
و…
مباحثی هستند که در این خلاصه به آن اشاره شده است.
محصولات مرتبط
کتاب پروژه های نرم افزار دنیای واقعی
توضیحات کتاب پروژه های نرم افزار دنیای واقعی
توسعه پروژههای خارج از محیط کلاس میتواند برای دانشآموزان ترسناک باشد و همیشه یک فرآیند یکپارچه نیست. پروژه های نرم افزاری دنیای واقعی برای دانشجویان علوم کامپیوتر و مهندسی یک منبع سریع و آسان برای مقابله با چنین مسائلی است. این کتاب با پر کردن شکاف انتقادی در ادبیات تحقیق:
برای سرپرستان پروژه های دانشگاهی ایده آل است.
به محققان در انجام تحقیقات بین رشته ای کمک می کند.
دانشجویان علوم کامپیوتر را در انجام و اجرای پروژه های پژوهشی راهنمایی می کند
این کتاب نحوه توسعه پروژه های بسیار پیچیده و خاص صنعت را توضیح می دهد که بر پیچیدگی های دنیای واقعی توسعه نرم افزار تاثیر می گذارد. این نشان میدهد که چگونه میتوان پروژههایی را برای دانشآموزانی که هنوز فرصت کسب تجربه در دنیای واقعی را نداشتهاند، ایجاد کرد و فرصتی را برای آشنایی با مهارتهای مورد نیاز برای اجرای پروژهها با استفاده از روشهای توسعه استاندارد فراهم میکند.
این کتاب همچنین منبع خوبی برای معلمان دانشجویان کارشناسی مهندسی نرمافزار و علوم کامپیوتر است زیرا میتواند به دانشجویان کمک کند تا برای خطرات و عدم اطمینانی که نمونهای از توسعه نرمافزار در تنظیمات صنعتی است، آماده شوند.
کتاب اینترنت اشیا با پایتون Python
درباره کتاب اینترنت اشیا با پایتون Python
حتی برنامه های پیچیده اینترنت اشیا را با پایتون به سرعت نمونه سازی کنید و از آنها استفاده عملی کنید
مهارت های اینترنت اشیا خود را با به روزترین قابلیت های کاربردی در زمینه فناوری پوشیدنی، محیط های هوشمند و اتوماسیون خانگی تقویت کنید.
با سختافزار، حسگرها و محرکها تعامل داشته باشید و پروژههای DIY IoT خود را از طریق پایتون کنترل کنید.
کتاب Beginning C++ Game Programming
نسخه دوم بازی سازی با C++ به روز شده و بهبود یافته است تا شامل آخرین ویژگی های Visual Studio 2019، SFML و تکنیک های مدرن برنامه نویسی C++ باشد.
با این کتاب، با ساختن پنج بازی کاملاً واقعی با پیچیدگی فزاینده، مقدمه ای سرگرم کننده برای برنامه نویسی بازی خواهید داشت. شما یاد خواهید گرفت که کلون هایی از بازی های محبوب مانند تیمبرمن، پونگ، Zombie survival shooter، coop puzzle platformer and Space Invaders بسازید.
کتاب با پوشش اصول برنامه نویسی شروع می شود. شما موضوعات کلیدی ++C مانند برنامه نویسی شی گرا (OOP) و اشاره گرهای C++ را مطالعه خواهید کرد و با کتابخانه قالب استاندارد (STL) آشنا خواهید شد. این کتاب به شما کمک میکند تا با ساخت یک بازی پنگ، تکنیکهای تشخیص برخورد و فیزیک بازی را بیاموزید. با ساختن بازیها، مفاهیم برنامهنویسی بازی هیجانانگیزی مانند جلوههای ذرهای، صدای جهتدهنده (فضاییسازی)، سایهبانهای قابل برنامهریزی OpenGL، اشیاء و موارد دیگر را نیز یاد خواهید گرفت. در نهایت، الگوهای طراحی بازی را برای افزایش مهارت های برنامه نویسی بازی C++ خود بررسی خواهید کرد.
در پایان کتاب، دانش لازم برای ساخت بازی های خود را با ویژگی های هیجان انگیز از ابتدا به دست خواهید آورد.
کتاب بلاک چین ، هوش مصنوعی و اینترنت اشیا
این کتاب مفاهیم اولیه و دانش عمیقی را در مورد مکانیسم های امنیتی مختلف ارائه می دهد که می توانند از طریق فناوری بلاک چین در اینترنت اشیا پیاده سازی شوند.
قوانین ثبت دیدگاه